שחקייה
מכונות משחק וVR
הוקי אוויר ושולחנות ישיבה
חלל משחקים גדול וחגיגות ימי הולדת
שחקייה
מכונות משחק וVR
הוקי אוויר ושולחנות ישיבה
חלל משחקים גדול
וחגיגות ימי הולדת

רעיונות לימי הולדת לילדים

עבור ילדים בכל הגילאים, יום ההולדת הוא היום המיוחד ביותר עבורם, ולו מצפים כל השנה. יחד עם זאת, הורים המתכננים את מסיבת יום ההולדת של ילדיהם יכולים בקלות ללכת לאיבוד, ולנסות לשחזר את ההצלחה של השנה שעברה היא כמעט בלתי אפשרית.

חשוב להתאים את הפעילות או את מיקום המסיבה בהתאם לגיל ולטעמם של הילדים – ככל שהזמן והשנים עוברות, משתנים הטרנדים והפעילויות, וטעמם של הילדים מתחלף ככל שהם גדלים ומתבגרים.
 מסיבת יום הולדת לילדים בגיל הגן למשל, אפשר לחגוג בג'ימבורי המוכר והאהוב, בו יוכלו הפעוטות להעביר אחר הצהריים שלם במרדפים אחד אחר השני, או להזמין מפעיל פינת ליטוף עם חיות מהחווה, כשעבור רבים מהילדים יהיה זה המפגש הראשון עם חיות כמו ארנבות או שרקנים.

מוזמנים לקפוץ אלינו למתחם הכיף בגיים זון  (ראשון לציון, מתחם סינמה סיטי)
לקבלת פרטים נוספים אתם מוזמנים להתקשר לטלפון 050-316-1526

אז למה אתם מחכים? לפרטים וסגירת מועד
התקשרו  050-316-1526
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

 

האטרקיות שלנו

משחקי VR

למה לדמיין? יש VR מציאות מדומה! חדש והיחיד מסוגו בארץ אופנוע VR מעולם אחר תחושה אמיתית

חלל משחקים גדול

מחפשים פעילויות כיפיות לילדים? חלל המשחקים של בגיים זון מחכה רק לכם ולילדים שלכם!

חגיגות ימי הולדת

מזל טוב! יום ההולדת שידברו עליה עוד הרבה אח"כ ! יום הולדת הכל כלול יענה לכם על כל הדרישות.


מזון ושתיה

מזון ושתיה

לשירותכם משקאות הקפה למיניהם, משקאות קרים, שייקים שחיתות, גלידות בטעמים, פיצות (כשרות בד"צ).

פרסים וצעצועים

פרסים וצעצועים

משחקים צוברים נקודות וזוכים בפרסים . גם אם לא צברתם מספיק יש באפשרותכם לרכוש ממבחר הצעצועים והפרסים במחירים הנוחים לכל כיס.

אירועים נוספים

אירועים נוספים

להנאתכם ערבי גיבוש , טורנירים , הפנינג חברות ומפגשי חברים ומשפחות . אירועי קונספט מאורגנים לבקשתכם.


לכו על כל הקופה!

הפעלות על ידי ליצנים עדיין מאוד פופולריות בקרב ילדים בגילאי הגן, אך חשוב לבדוק מחירים ואת משך הפעילות מראש, כמו גם האם דרישות הליצן המפעיל תואמים את היכולות שלכם, למשל האם יש לכם מספיק מקום לפעילות? האם מזג האוויר מאפשר לכם פעילות מחוץ לבית, בגינה הפרטית או בחצר הבניין?

יום הולדת חווייתי לילדים

עבור ילדים גדולים יותר בגילאי בית הספר היסודי, רעיונות לימי הולדת לילדים צריכים להיות קצת יותר מורכבים. משחקי קרבות לייזר הופכים כל מסיבת יום הולדת ללהיט בעזרת רובי לייזר וחליפות ייעודיות, בהן יוכלו הילדים לשחק בלא פגע אך עם המון אדרנלין ויחזרו הביתה עייפים אך מרוצים.

קוסמים עדיין נכללים בין במגוון רעיונות לימי הולדת לילדים, אך כמו במקרה של הליצנים המפעילים, חשוב לבדוק האם ביתכם – או המקום בו אתם חוגגים – מאפשר את הפעילות הזאת, במקרה של פעילות באוויר הפתוח – האם מזג האוויר מאפשר לכם פעילות מהסוג הזה?

ילדים בגילאי בית הספר היסודי המאוחרים, גילאי כיתות ה'-ו' ירצו אולי פעילויות כיתה מגבשות יותר כגון חלל משחקים גדול , בה יוכלו הילדים להתחלק לקבוצות, כשמתקני היכולת, המקום לרוב ידאג גם לכיבוד ולשתייה קלה, ובסופו של יום לא יצטרכו לנקות את הבית או את המקום בו נערכה המסיבה.

ומה עם הילדים הגדולים?

רעיונות לימי הולדת לילדים מבוגרים יותר בגילאי חטיבת הביניים – יכולים להיערך במגוון מקומות. הפעילות יכולה גם להיערך בשעות הערב או במקום פתוח, כיוון שהילדים כבר גדולים דיים על מנת לבלות במקום פתוח גם בשעות מאוחרות יחסית.

החיסרון בפעילות מסוג זה הוא שצריך תכנון לוגיסטי מורכב יחסית, עזרה מהורים באיסוף קרשים למדורה או בהסעת ילדים לפארק קרוב. לא משנה באילו רעיונות לימי הולדת לילדים אתם תבחרו, זכרו את החסרונות והיתרונות של כל אחת מהאפשרויות הנ"ל. הכסף הוא כמובן פקטור, אך השקט הנפשי שלכם והסידורים הלוגיסטיים – גם הם צריכים להילקח בחשבון. העיקר שיהיה לנו מזל טוב!

מוזמנים לקפוץ אלינו למתחם הכיף בגיים זון  (ראשון לציון, מתחם סינמה סיטי)
לקבלת פרטים נוספים אתם מוזמנים להתקשר לטלפון 050-316-1526